УВАГА! НА РОБОТУ ПОТРІБНІ ВИКЛАДАЧІ! WEB-дизайну • 3D-MAX • Бухгалтерських курсів і 1С бухгалтерії • Професійних курсів JAVA • Photoshop • Комп'ютерних курсів |
3ds MAX (3D Studio MAX) - це професійна програма тривимірного моделювання, візуалізації і анімації, розроблена компанією Autodesk.
3ds Max володіє величезними засобами зі створення різноманітних за формою та складністю тривимірних комп'ютерних моделей. Ця програма широко використовується дизайнерами інтер’єру, художниками, фахівцями в області мультимедіа, для створення тривимірних архітектурних проектів, комп'ютерних ігор, рекламних роликів тощо. За допомогою даного редактора зроблено безліч візуальних спецефектів для кінофільмів.
3ds Max - графічна система, що вимагає для свого освоєння чималих зусиль. Однак витрати на її вивчення багаторазово окупляться тими незліченними можностями, які вона пропонує.
№ |
Назва Теми |
К-сть годин |
1 |
Комп’ютерна графіка (базові знання)застосування 3D графіки. Створення 3D проекту. |
1 |
2 |
Інтерфейс програми 3D MAX . Налаштування програми. Масштабування і курування об’єктами. |
1 |
3 |
Стандартні примітиви. Створення стін будинку. Вставка дверей і вікон . |
1 |
4 |
Основи створення корпусних меблів. Модифікатори. Вікно стеку модифікаторів. |
1 |
5 |
Форми. Основи створення і редагування сплайнів. |
1 |
6 |
Створення об’єктів за допомогою сплайнів. Модифікатори для сплайнів. |
1 |
7 |
Створення об’єктів за допомогою сплайнів. |
1 |
8 |
Створення об’єкта за допомогою креслення. |
1 |
9 |
Редаговані поверхні. Види редагованих поверхонь. |
1 |
10 |
Полігональні поверхні. Редагування полігональних поверхонь. |
1 |
11 |
Створення об’єктів за допомогою полігональних поверхонь. |
1 |
12 |
Застосування модифікаторів для полігональних поверхонь |
1 |
13 |
Створення об’єкта за допомогою креслення і полігональних поверхонь. |
1 |
14 |
Матеріали. Стандартні і V-ray матеріали. Основи роботи з редактором матеріалів. |
1 |
15 |
Створення і призначення матеріалів об’єктам. Бібліотека матеріалів. |
1 |
16 |
Види освітлення. Створення джерел освітлення. |
1 |
17 |
Налаштування джерел освітлення |
1 |
18 |
Знімальні камери. Налаштування камер. |
1 |
19 |
Рендер сцени. Збереження зображень сцени. |
1 |
20 |
Підсумковий урок. Аналіз проектів. |
1 |
* На підсумковому уроці слухач курсів представляє свій дизайн-проект кімнати.
Викладач комп’ютерної графіки - Відливаний В.М.