X

Ваше ім`я: *

Ваш номер телефону: *

Уведіть код для перевірки
1818

Програма курсів по створенню дизайну інтер’єру в програмі 3ds MAX 2017

3ds MAX (3D Studio MAX) - це професійна програма тривимірного моделювання, візуалізації і анімації, розроблена компанією Autodesk.

3ds Max володіє величезними засобами зі створення різноманітних за формою та складністю тривимірних комп'ютерних моделей. Ця програма широко використовується дизайнерами інтер’єру, художниками, фахівцями в області мультимедіа, для створення тривимірних архітектурних проектів, комп'ютерних ігор, рекламних роликів тощо. За допомогою даного редактора зроблено безліч візуальних спецефектів для кінофільмів.

3ds Max - графічна система, що вимагає для свого освоєння чималих зусиль. Однак витрати на її вивчення багаторазово окупляться тими незліченними можностями, які вона пропонує.

 

Тривалість курсів - 20 академічних годин.
Заняття 3 рази на тиждень по 1 парі

Групові заняття - 2000 грн.
Індивідуальні заняття - 3000 грн.

Назва Теми

К-сть годин

1

Комп’ютерна графіка (базові знання)застосування 3D графіки. Створення 3D проекту.

1

2

Інтерфейс програми 3D MAX . Налаштування програми. Масштабування і курування об’єктами.

1

3

Стандартні примітиви. Створення стін будинку. Вставка дверей  і вікон .

1

4

Основи створення корпусних меблів. Модифікатори. Вікно стеку модифікаторів.

1

5

 Форми. Основи створення  і редагування сплайнів.

1

6

 Створення  об’єктів за допомогою  сплайнів. Модифікатори для сплайнів.

1

7

Створення  об’єктів за допомогою  сплайнів.

1

8

Створення об’єкта за допомогою креслення.

1

9

Редаговані поверхні. Види редагованих поверхонь.

1

10

Полігональні поверхні. Редагування полігональних поверхонь.

1

11

Створення об’єктів за допомогою полігональних поверхонь.

1

12

Застосування модифікаторів для полігональних поверхонь

1

13

Створення об’єкта за допомогою креслення і полігональних поверхонь.

1

14

Матеріали. Стандартні і V-ray матеріали. Основи роботи з редактором матеріалів.

1

15

Створення і призначення матеріалів об’єктам. Бібліотека матеріалів.

1

16

Види  освітлення. Створення джерел освітлення.

1

17

Налаштування джерел освітлення

1

18

Знімальні камери. Налаштування камер.

1

19

Рендер сцени. Збереження зображень сцени.

1

20

Підсумковий урок. Аналіз проектів.

1

 * На підсумковому уроці слухач курсів представляє свій дизайн-проект кімнати.

Викладач комп’ютерної графіки - Відливаний В.М.